måndag, oktober 24, 2011

Trots allt blev helgen fin.
En vakna-långsamt-och-dricka-kaffe-i-sängen helg.
En arbeta-i-trädgården-i-vacker-väder helg.
En laga-stor-gryta-inför-alla-underverk-med-självklarheters-
påhälsning-idag helg.

Jag är tacksam för min blogg. Försöker se den som en trygghet.
En undanskymd plats där jag får ta mig tid att fundera,
möblera med orden.
Ett ställe att kunna kräkas när orättvisor anfaller dessutom.
Det är skönt med lite hejarop <3
Idag är en ny dag.

Och visst är det en riktig födelsedagspresent att få en award.
Tack Anitha!

Jag återkommer.

7 kommentarer:

  1. det låter som en underbar helg
    trots allt
    göm det fina i hjärtat
    idag är en ny dag
    ny energi
    samma glada tillrop i bloggen
    "You go Girl!!!"
    Grattis

    SvaraRadera
  2. Grattis på din dag. En födelsedag är en dag man gör exakt till det man vill...stort eller smått. Princesstårta eller surdeg. No matter what.

    Att ha bloggen som sin egen lilla vrå att krypa in i, känna total tillit i, det känns som den yttersta lyxen. Trygghet från ett tangentbord, och avstånden som inte har med geografi att göra. Det är ganska fantastiskt. Kram och än en gång grattis.

    SvaraRadera
  3. Jag vill också ha en så'n helg :/ Men den kommer nog så småningom!

    Håller om dig!

    SvaraRadera
  4. Ha en bästa Din dag idag. Grattis!

    Finner inte orden nu...
    Jag är så ofantligt glad att du finns!


    /Marie

    SvaraRadera
  5. Hoppas din dag blev precis sån som jag tycker att du skulle vara värd!

    SvaraRadera
  6. "möblera med orden", har aldrig hört det uttryckas på det sättet förr! genialt, ju! :)

    och jag håller med. bloggen är viktig även för mig. har blivit en överlevnadsstrategi, trots att jag ibland undrar vad det tjänar till att skriva så... öppet som jag gör.

    KRAM!

    SvaraRadera

Tack du som vill lämna spår.