måndag, december 03, 2012

Jag stänger tyst mina rum.

1 kommentar:

  1. Regnnatt, du undrande fina människa.

    Ibland har jag så svårt att tyda dina budskap. Det är så lätt att man missuppfattar bakom orden, om du förstår vad jag menar.

    Men, jag tror att jag förstår.

    Varför "bor" också i mitt huvud.

    Varför?
    Ja, det kan nog bara den som är bakom dina ord svara på, eller inte.

    Har du aldrig tänkt på att det inte alltid är det lättaste att ge sig till känna?
    Du har ju som sagt en målande pensel...
    Det kanske blir platt fall pannkaka för en del.
    Kanske är det just därför.

    Människor har sina anledningar till att inte ge sig till känna.

    Jag försöker att respektera och omfamna just detta själv. Inne hos mig...

    Hoppas jag är på rätt spår här...


    /Marie








    SvaraRadera

Tack du som vill lämna spår.